جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1401

خط تولید صنایع غذایی

خط تولید ویفیر در صمصام

۱۶ بازديد

خط تولید ویفیر در صمصام

 

خط تولید ویفر از بخش ها و بخش های زیر تشکیل شده است:

 ● گره برای تهیه خمیر؛

 ● اجاق پخت ورق ویفر؛

 ● برج خنک کننده ورقه؛

 ● واحدی برای آماده سازی فیلینگ/خامه برای وافل ها؛

 ● پخش ورق ویفر با کالیبراسیون؛

 ● بلوک های ویفر تونل خنک کننده؛

 ●دستگاه برش بلوک های ویفر؛

 ●دستگاه برش؛

 ●گزینه ها: واحد لعاب، دکوراتور، جدول توزیع. بسته بندی

گروه صنعتی صمصام افتخار دارد با اختیار داشتن تکنولوژی روز دنیا و مهندسان خبره و خلاق، بهترین دستگاه های تولید کاپ کیک، کیک لایه ای، کلوچه، ویفر، بیسکویت و ... را تولید و عرضه نماید. لازم به ذکر است که مراحل طراحی، نقشه کشی، اجرا، نصب و خدمات پس از فروش، توسط مهندسان گروه صنعتی صمصام انجام می گیرد و با توجه به سابقه و توانمندی های این گروه تولیدی، قادر به اجرای درخواست های خاص و منحصر بفرد در زمینه تولید خطوط مدرن کیک، کیک لایه ای و .... می باشد.

فر پخت ویفر G-AWO

 فر پخت ویفر که برای تولید ورقه های ویفر طراحی شده است

انبر مخصوص پخت

الگوی سطح بشقاب را می توان به صورت تخته ای یا ویفری شکل با اندازه دلخواه بنا به نیاز مشتری ساخت.

تولید فر پخت ویفر یا صفحات ویفر مسطح و توخالی.

ورق گرفتن خودکار

ساختار اصلی جامد

نورپردازی داخلی کابین

چاقوهای تمیز کننده پایین با سیستم زنجیر

برس های تمیز کننده صفحه ویفر

خط تولید کیک و کلوچه و ویفر در صمصام

۸ بازديد

خط تولید کیک و کلوچه و ویفر

 

فروش ماشین آلات کارکرده و قیمت دستگاه خط تولید کیک و کلوچه دست دوم را می توانید از سایت ما تهیه فرماییدخط تولید بیسکویت و کیک و کلوچه از پر سودترین خطوط تولیدی صنایع غذایی در سراسر جهان است. علاقه مندان به راه اندازی خط تولید بیسکویت، کیک و کلوچه با ما همراه باشید.

صمصام-خط تولید کیک،خط تولید کلوچه

خط تولید کیک و کلوچه

کیک و کلوچه به عنوان محصولاتی پرطرفدار در صنایع غذایی محسوب می گردند. زادگاه محصول کیک در اروپا می باشد. ترکیب اصلی این محصول از آرد ، کره ، شکر و تخم مرغ می باشد که از ترکیب آنها این محصول تولید می گردد. کیک به لحاظ بافت خود به دو قسمت تقسیم می گردد. کیک های کم چرب و کیک های پرچرب.

کیک و کلوچه به لحاظ تنوع ساختاری در تولید ، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. انواع کاربردهای کیک که در حال حاضر به شکل کاملا صنعتی و تجاری تغییر نموده است ، بازار بسیار بزرگی را برای تولید کنندگان صنایع غذایی بوجود آورده است. به عنوان مثال از کیک های مناسبتی در تولد یا عروسی یاد نمود.

گروه صنعتی صمصام ، طراح ، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، سازنده خطوط تولید و بسته بندی کیک و کلوچه را مورد بررسی قرارداده است. این ماشین آلات در انواع و ظرفیت های بسیار متنوع ساخته و تولید می گردند. جنس اصلی قطعات اصلی خط تولید و بسته بندی کیک و کلوچه ، از استنلس استیل بوده و به نسبت ظرفیت مورد انتظار و همین طور بدلیل تنوع بالا در تولید ، از تجهیزات خاص خود برخوردار می باشد.

تجهیزات در این خط تولید شامل خطوط مربوط به آماده سازی خمیر ، میکسر خمیر ، سیستم قالب گیری ، سیستم تزریق ، سیستم های انتقال دهنده ، کوره پخت تمام اتوماتیک بهمراه کنترلر، گرمخانه های اصلی و فرعی و سیستم های بسته بندی می باشد

ماشین آلات و وسایل مورد نیاز در کارخانه تولید کلوچه

  • میکسر خمیر
  • اجاق گاز صنعتی
  • دیگ با ظرفیت مناسب
  • دستگاه کلوچه زن
  • دیس کلوچه
  • قفسه حمل دیس کلوچه
  • فر کابینتی دوار
  • سرد کن عمودی
  • میز کار
  • دستگاه بسته بندی