جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

خط تولید کیک و کلوچه صمصام

خط تولید صنایع غذایی

خط تولید کیک و کلوچه صمصام

۸ بازديد

خط تولید کیک و کلوچه صمصام

 

تجارب چندین ساله گروه صنعتی صمصام نشان می دهد که توسعه صنعتی و افزایش سهم صنایع ساخت در رشد صنایع مذکور عامل اصلی دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در کشور را بدنبال داشته است . توسعه کارخانه های صنایع غذایی و فرآوری یکی از محرکهای اصلی رشد اقتصادی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه میباشد.

ماشین آلات صنایع غذایی

کیک و کلوچه به عنوان محصولاتی پرطرفدار در صنایع غذایی محسوب می گردند. زادگاه محصول کیک در اروپا می باشد. ترکیب اصلی این محصول از آرد ، کره ، شکر و تخم مرغ می باشد که از ترکیب آنها این محصول تولید می گردد. کیک به لحاظ بافت خود به دو قسمت تقسیم می گردد. کیک های کم چرب و کیک های پرچرب.

کیک و کلوچه به لحاظ تنوع ساختاری در تولید ، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. انواع کاربردهای کیک که در حال حاضر به شکل کاملا صنعتی و تجاری تغییر نموده است ، بازار بسیار بزرگی را برای تولید کنندگان صنایع غذایی بوجود آورده است. به عنوان مثال از کیک های مناسبتی در تولد یا عروسی یاد نمود.

خط کامل تولید کیک و کلوچه صمصام جهت پخت و بسته بندی انواع کیک و کلوچه، توسط متخصصان گروه صنعتی صمصام طراحی و تولید شده است. ماشین آلات این خط تولید علاوه بر آماده سازی خمیر کیک، امکان قالب زنی کلوچه را نیز دارا می باشند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.